Wirtualne biuro – jak wynająć tanie biuro i zaoszczędzić - Plus

Chcesz mieć biuro w centrum miasta i nie płacić za nie „milionów”? Dołącz do tysięcy przedsiębiorców, którzy skorzystali z oferty wirtualnego biura.

Wirtualne biuro

Wirtualne biuro pozwala przedsiębiorcom na znaczne obniżenie kosztów działalności gospodarczej. Za czynsz zaczynający się od ok. 100 zł miesięcznie otrzymuje się adres do korespondencji i podstawowe usługi sekretarskie. Sprawdź, czy warto przenieść Twoje biuro ze świata realnego do wirtualnego.

Pierwsze wirtualne biuro założył Ralph Gregory w 1994 roku w stanie Kolorado, jak się szybko okazało był to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Dzięki „wirtualnemu” adresowi wiele firm znacznie zredukowało koszty swojej działalności. Z czasem okazało się, że poza oszczędnościami, atutem wirtualnych biur jest również atrakcyjny adres dodający firmie prestiżu.

Obecnie wirtualne biura oferują kompleksową obsługę firm. W skład usług wchodzą m.in.: użyczenie adresu do rejestracji firmy i korespondencji, obsługa telefoniczna i korespondencyjna, wynajem sal konferencyjnych, a nawet doradztwo księgowo-prawne i wsparcie informatyczne.

Im więcej obowiązków zlecimy naszym partnerom prowadzącym biuro, tym więcej czasu będziemy mieć na zajęcia się sprawami kluczowymi dla naszego biznesu. Szczególnie wygodne jest połączenie usług biurowych i księgowych, ponieważ uzyskujemy w jednym miejscu kompleksową pomoc w prowadzeniu firmy. Nie musimy płacić majątku za drogą powierzchnię biurową i tracić czasu na spotykanie się z księgową „na mieście”, wszystkie sprawy załatwimy w jednym miejscu, zyskując czas i pieniądze.

Korzystanie z usług wirtualnych biur jest szczególnie popularne w dużych miastach, gdzie ceny wynajmu powierzchni biurowej są bardzo wysokie, a dojazd do biura na obrzeżach to okropna strata czasu.